miercuri, 17 iunie 2009

AMR 3...2...1...

Îmi propun de mult să scriu, dar timpul...nu ajunge niciodată pentru câte ne propunem să facem. Cred că acesta e motivul pentru care nici alţii nu au scris.
Felicitări lui Lucian pentru idee şi pentru timp - pe care el l-a găsit ca să se ocupe de blog.
Mi-ar fi plăcut sa citesc aici cât mai multe comentarii, păreri, chiar aiureli
de-ale colegilor noştri. Ar fi fost un pas înainte în a ne (re)cunoaşte cât de cât sau a crea o legătură între noi, înainte de marea revedere de după lunga despărţire!
Ei, aşa rămâne surpriza!
A început numărătoarea inversă, ne vedem in 3 zile.
Şi dacă n-o să apucăm să ne spunem tot ce vom începe, rămâne blogul pentru continuare...

Gabi

2 comentarii:

  1. Nu ştiam ce va ieşi, am avut emoţii şi - până la urmă - a fost SUPER!
    Părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna...imi pare rau ca nu am fost si eu alaturi de toti ceilalti colegi....sper ca poate intr-o zi sa ne revedem
    Paparus Lacramioara(Vujdeu)

    RăspundețiȘtergere